on holid on holiday by mistake: St. Patricksdag

17 mars, 2008

St. Patricksdag

NO HAR EG I MANGE ÅR haldt eit intenst hat mot konsummerkedagar (i.e. Valentinsdag, Halloween) som ikkje har noko som helst i det norske samfunnet å gjere. Men, hyklerisk som eg er, har eg i minst like mange år feira ein slik merkedag, som overhovud ikkje har noko i det norske samfunnet å gjere. Eg snakkar sjølvsagt om den irske nasjonaldagen, Sankt Patricksdag.

Dagen for å minnast at den irske skythelgenen dreiv alle slangar ut av Irland (høyrest ut som Kong Kull av Atlantis, spør du meg - Ka nama kaa lajerama!)

Skilnaden mellom denne dagen og dei andre, feikolaisen merkedagane, er at her er det ikkje marknadskreftene som prøver å innføre den for å lure/tvinge deg til å KJØPEKJØPEKJØPE. Her er det ølelskarans sjølv som tek initiativet - det er som kjend ikkje lovleg å reklamere for alkohol i dette landet, og difor kan det ikkje seiast å vere direkte marknadsføring (den indirekte marknadsføringa nevnar eg ikkje i frykt for mi eiga sikkerheit).

St. Patricksdag kan kun feirast i dertil sanksjonerte irske ambassadar (i.e. irske pubar), om ikkje er det humbug! Dei siste, tja, 7 åra (med mindre avvik) har det i Bergen vore Finnegan's. Dog etter reklamesida dei hadde i BT fekk eg heilt avsmak på å gå, men "heldigvis" vart ikkje det eit problem; - ikkje har eg pådrege meg eit eller anna ulumsk i feberfamilien (er delvis sengeliggande), men det er heller ikkje fridag i morgon, så om eg ikkje hadde vore sjuk, hadde det vore jobb.

Difor nøyer eg meg med eit beskjedent glas irsk whisky, og å dele med dykk denne vakre (nei, trolske!) versjonen av den über-irske balladen Danny Boy, courtsey of Svenskekokken, Beaker, og Animal. Slàinte!

(frå BoingBoing)

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Panama said...

Haha! Diggbart.

Jeg har kun feiret st.patricks en gang, og det var den gangen jeg brente hull i jakka med en sigarett, våknet opp med flagg på kinnet og venninna mi ble antastet av en irsk slakter. "I´m a butcher!" har vært en frase ever since.

10:19 p.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

Ein pakkar alltid pass og sokkeskift på St. Patricksdag!

11:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home