on holid on holiday by mistake: Star Wars for Dummies?

15 januar, 2009

Star Wars for Dummies?

Eg lev i eit verd av motpolar. På den eine sida har eg fleire gode venar som aldri har sett Star Wars (i.e. heidningar). På den andre sida, har eg meir enn ein god ven som har halde tittelen Bergensmeister i Star Wars-trivia (i.e. fundamentalistar).

Det er ikkje til å unngå at dei aller fleste veit ein ting eller to om Star Wars, sjølv om dei gjerne ikkje har quizmeisterdiplom, eller ein gong har sett filmane.

Som Joe Nicolosi illustrerer når han får si venninne Amanda til å gjenfortelje plottet i den originale Star Wars-trilogien, utan at ho i det heile har sett filmane ("I've seen bits of it").

Dette er til almennopplysning for Star Wars-jomfruane der ute. De andre kan ty til flaska med det same. Gudane veit at det er det eg gjer no.


(via
BoingBoing)

Etiketter: , ,

7 Comments:

Blogger Mad Mullah Hastur said...

Eg skal ned på polet no snart...

Men fundamentalistar? Kvarhen?

8:34 a.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

*peike på*

8:51 a.m.  
Blogger Mad Mullah Hastur said...

*kremte*
For noko piss.

8:52 a.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

LOL! Uh-huh :-D

9:08 a.m.  
Anonymous Anonym said...

http://ingvildtelle.blogg.no/1231966264_star_wars.html <-- eg ventar berre på at Kristian skal starte å dele ut slike. Eventuelt med eigne skreddarsydde figurar, Mullah som han er.

3:07 a.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

Hehehe!

12:05 p.m.  
Blogger Christian Brandt-Hansen said...

Dette var vakkert! Rett og slett vakkert. Og litt forstyrra.

12:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home