on holid on holiday by mistake: KA-CHING! Mitt førjulsynskje gjekk i oppfylling: Her er Lesbian Vampire Killers!

29 desember, 2008

KA-CHING! Mitt førjulsynskje gjekk i oppfylling: Her er Lesbian Vampire Killers!

De hugsar kanskje at eg for lenge sidan (eller, i førre innlegg) bad om fleire mainstreamfilmar med moralsk tvilsamt innhald, og bygod dei er på veg!

La meg presentere traileren for Lesbian Vampire Killers, som debuterte denne veka!



Så lenge det ikkje vert Razor Blade Smile omatt, men sidan filmskaparane kallar det "Sean of the Dead with Tits" er det grunn til optimisme.

Åja, jul og sånn, har vore sjuk heile jula, så lista mi over dei beste julefilmane som ikkje er julefilmar er forseinka.

Slapp heller av med ovannevnte Lesbian Vampire Killers si julehelsing til deg:



Og Hastur? Eg SA det gjekk an å finna slikt utan Misty Mundae involvert, og greit nok at det tok eit par år, men told you so. Så det så.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Blogger Mad Mullah Hastur said...

Eg er litt usikker på kva eg skal ha sagt til deg om lesbisk vampyrfilm og Misty Mundae - utanom kanskje at ho har spelt i ein av dei beste?

At Hollywood no har byrja å ta for seg sexploitationsjangrane ein etter ein er jo noko eg har sagt lenge i mine foredrag om temaet :-)

6:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home