on holid on holiday by mistake: Doctor Who eller Doktor Ut?

05 november, 2008

Doctor Who eller Doktor Ut?


Ja, det var mullaen att då, framleis på vegne av jbq som er ute og sprer glede på festival. Ei sak som satt seg fast i mytt romslege skjegg her forleden, var at den godaste David Tennant sluttar som Dr. Who.

Ja, eg er no ikkje særleg overraska. Det ligg litt i tida det der. På meir enn eit vis.

David Tennant tok over for Chris Eccleston som var mannen som fekk æra av å sparke liv i den evigvarande serien om Doktoren som vandrar i tid og rom og bekjemper alskens farar. Ja, jbq har vel snakka nok om dette til at eg ikkje treng å introdusere konseptet? No tok nyleg serien pause, og skal, forutan eit par filmar, ha pause fram til 2010, då David Tennant altså ikkje vender attende til rolla.

Då tidlegare doktorar gjerne hadde rolla over lengre tid, lev jo òg han no "i tida og forventar effektivitet", så at doktoren allereie no skal skiftast ut er inga bombe. Vi snakkar attention-span her folkens. Etter dagens fjernsynslogikk er to-tre år i ei rolle ei heil eve, og denslags kan øydeleggje ein karriere, såvel som serien. Så det var det, David Tennant er altså ut.

Spørsmålet om kven som skal ta over er allereie kasta ut til folket, og mange namn vert tatt opp i den samanheng. Eg vil difor, som den profeten eg er, kom med ein liten spådom.

Den neste Doktoren vil vere neger.

Kvifor? Det litt i tida vettu, kan ein neger vere amerikansk president, så kan ein neger vere Doktoren. Er ikkje det logisk då? Dessutan, som Obama har prova denne veka, så sel pigmentert hud ganske bra for tida. Du treng ikkje ein gong å ha eit bodskap om du har litt farge, og skinnande tenner.

Diverre trur eg det er for mykje å vone på at den neste Doktoren vert Denzel Washington - men eg er med på ei underskriftskampanje om du er.

Etiketter: , ,