on holid on holiday by mistake: Fantasytitlar som oppsummerer bøkene på ein måte vaskesetelen aldri kan

20 oktober, 2008

Fantasytitlar som oppsummerer bøkene på ein måte vaskesetelen aldri kan

Ein av mine favorittbloggar er Mighty God King (også ein av dei einaste nerdebloggane eg les, saman med io9, Penny Arcade, Topless Robot, Mad Mullah Hastur, og min eigen (dersom eg har posta i fylla igjen)), ein canadisk tv-spaltist som også leflar med juss i diverse canadiske tidsskrift, og skriv om nerderi, politikk, og diverse tv-relatert fjas.

No er det skjeldan eg rapporterer om skikkeleg nerdete greier, som rollespel og fantasylitteratur, sidan tilmed eg innser at enkelte ting er best å halda for seg sjølv og skamme seg over i høfleg selskap, men denne veka gjer eg eit unntak, og refererer dykk til denne herlege saken der MGK har gjeve nye namn til fantasybøker, namn det eigentleg kunne vere greit å vite før ein sette i gong med dei respektive bøkene.

Dei av dykk som kjenner forfattarane, vil straks kjenne dei att, og andre, som les meir "sofistikert", hoity-toity litteratur om akademikarar i Stalin-russland som hamnar i trekantdrama som endar med linsehausting i Omsk, vil mest sannsynleg knise litt av dei tydelege tropene som pregar dei ulike forfattarane sine verk.