on holid on holiday by mistake: Gal Mullah i dansk teikneserie?

21 januar, 2009

Gal Mullah i dansk teikneserie?

Det var med eit lite sjokk eg bladde opp årets fyrste utgåve av "M" her idag, for kven oppdaga eg ikkje i ei stripe frå Wulffmorgenthaler enn sjølvaste Mad Mullah Hastur - kjendisbloggar og sporadisk bidragsyter her i garden?

No har han rett nok både mørkare dress og skjegg i røyndomen, men reknar med det har blitt gjort for personvernet sin del (evt. fargeleggjarar i Baltikum).

Men likevel - både framtidsutsikter, Picard-sveis, dresskode, og freidige manøvre, lemnar liten til ingen tvil:



For ein gongs skuld kunne eg tenkje meg ein god runde med kommentarar her, folkens!

Etiketter: , ,

7 Comments:

Blogger Mad Mullah Hastur said...

Det er heldigvis ein stabil jobb då... noko å sjå fram til når eg nok ein gong forlatar universitetet til somaren.

11:09 p.m.  
Blogger Arnfinn Pettersen said...

Likheten er slående. Men den er søtere i virkeligheten. Nurkenurket.

11:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ikke nok med at Hastur sto modell for den fascistiske flodhest, nå har WM forsyne meg brukt den gule konge i en stripe også!

Strålende!

9:48 a.m.  
Blogger Christian Brandt-Hansen said...

Ikkje er vel mullahen kjent for å gå med rosa skjorte heller (tutu derimot...). Ei raud skjorte har han riktignok, så fargelegging i baltikum er nok eit heitt tips, ja.

Ansiktsuttrykket er forøvrig spot on!

10:55 a.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

Eg tolka skjortefargen som ein slags pastellversjon av vinraud...

Vonar WulffMorgenthaler stikk innom Raptus, så vi får nokre svar her.

4:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Snusar vi litt rundt i korridorane på Universitetet, finn vi garantert ein medarbeidarane av Hastur som er heilt lik mannen i sennepsfarga dress.

2:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

*medarbeidar

2:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home