on holid on holiday by mistake: qnst&qlt00r

29 november, 2005

qnst&qlt00r

se&hør si mindre kjeldekritiske veslesyster, sladreblekka vg, kunne i dag melde at eit munch-litografi gjekk for fem millionar kroner. trykket er av det vidkjende madonna, men er sjølvsagt ikkje det same som det andre, eller det andre igjen, og heller ikkje det andre, madonnamaleriet til e. munch.

hadde det no ein gong fantest EIN madonna eller EIT skrik, så hadde ein jo skjønt kva alt ståket var om, men kven betalar fem millionar for ein av MANGE? toskeskap. det er jo ikkje! (denne versojnen har sågar eit lite alien-foster nede i hjørnet. way to go, eddie, teke noko av systra di sine rare medisinar i det siste?)
i tillegg har eg problem med folk som likar å gjengje systrene sine nakne, spesielt på maleri, kor ho vart sittande naken ei stund. forklarar nok kvifor ho vart så sjuk.

nei, om ein vil sjå ein halvnaken ninni stoltenberg-kopi kan ein like gjerne lese se&hør, og sjå originalen i staden. dette er tullball, desse 5 millionane kunne vore nytta på noko anna, f.eks. sjukehus eller incestoffer. eg let meg ikkje begeistre av han der munchepervoen.

og ps, er det MUNCH eller MONK denne veka? danny aiello spelar ein karakter som heiter monk i the purple rose of cairo. kanskje munch-familien likar woody allen-filmar?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eg er jo vidkjend som Munch-fan, eg liker jo maleria hans. Men eg skal heller seie meg samd i at å male syster si naken er litt snodig...

... mykje kjekkare med foto, er det ikkje? Kva skal du ha for dei bileta eigentla? ;-)

WAGGAWAGGA!

8:25 p.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

seier mr-camcorder-i-systra-si-barselsseng. ÆSJ!!

8:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Om det skal selgast freidige bileter av systra di, så sleng eg meg på budrunden.

3:40 p.m.  
Blogger Jack B. Quick said...

du finn dei på same stad som bileta av mor di, her.

må kanskje browse litt før du finn dei.

3:56 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Er ikkje Monk og ein obskur fjarnsear-karakter som suser rundt og løyser krimsakar? Tony Shalhoub acting, ich glaube.

11:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home